Händer mkt nu

Igår morse var jag på ett möte på en annan arbetsplats. De har ingen tjänst att erbjuda ust nu men ville ändå gärna träffa mig och sa när jag skulle gå att jag är en sådan person och med sådan erfarenhet som de vill ha på sin arbetsplats och att de skulle höra av sig om det dök upp något. Det var kul och väldigt inspirerande att komma dit så får vi se om och när det kanske händer något.

Hos psykologen sen kändes det väldigt splittrat, kom på mig själv att sitta i andra tankar flera gånger. Men med tanke på att min psykolog var i prattagen så märktes det nog inte så mkt iaf. Vi pratade lite om äs iaf och vad jag ville vi skulle göra ochvad jag trodde skulle kunna hjälpa och vad jag tror att jag skulle vilja göra. Sååå svårt, orkar liksom inte med mer personer att jobba med mig själv med och det kände psykologen också så vi kom fram till att jag själv ska se vad jag kan göra. Skriva matdagbok och försöka bryta denna trend(hur nu det ska gå till). Känns skitjobbigt men samitdigt som det enda att göra just nu.

Sen idag så har jag blivit med en hund till som ev skulle avlivas. Men nu har vi kommit på en kompromiss, då jag egentligen inte vill ha en hund till, att jag har henne ett tag nu och ser hur hon mår och om det funkar så ska vi försöka omplacera henne hos någon som förstår hennes begränsningar. Vet inte varför jag egentligen erbjöd mig bruka verkligen inte göra sådanthär men det var nått hos henne som gjorde att jag inte kunde något annat. Hon e supersöt och go och funkar med min andra vovve. Så får vi väl se hur det går.

Och så till sist så har jag haft lönesamtal med min chef idag..... Och det första hon frågar är vad jag har för framtidsplaner!!!! Vet hon???!!!! Tror inte det kanske att hon haft ngt på känn. Fick iaf en bra löneförhöjning vilket känns bra.

Och nu känner jag mig helt mosad och surrig i hjärnan med mängder av tankar som trängs. Gjorde jag ett gott intryck? Jag kommer aldrig att klara av att bli kvitt äs! Gjorde jag verkligen rätt som tog hunden? Fick jag tillräckligt höjd lön? Kunde jag gjort ngt annorlunda?
Hoppas jag inte kommer krascha totalt i helgen utan att den lilla vovven kommer hålla mig flytande. Har ju faktiskt börjat rätt ok ändå med en snabbstädning och diskning så kan andas igen.

Lååångt inlägg idag men så blir det ibland. Hoppas solen skiner på er denna fredag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad spännande det låter med den andra arbetsplatsen och att de är intresserade. Med tanke på det och att din chef verkar angelägen om att behålla dig förefaller det för mig som om andra har mycket högre tankar om dig än du har. Kan du ta det till dig lite tror du?



Just det där tycker jag är så jobbigt med terapin, när man hela tiden får frågor tillbaka. Hur lätt är det att själv avgöra vad man skall göra, det är väl därför man sökt hjälp? Men jag kan förstå att du inte vill blanda in fler personer.



Hoppas det går bra med vovven och att ni lyckas hitta ett nytt hem åt henne!



Kram

2011-06-18 @ 20:37:17
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0