summa sumarum

Har hör och häpna faktiskt haft en helt ok dag idag.
Har utkämpat mina kamper men för en gångs skull gått vinnande ur dem. Visserligen har det gjort att jag ätit lite i minsta laget idag men ändå helt ok, alla målen är ätna.
Sov lite längre idag och vaknade av mig själv på ett skönt sätt och uten ångest. Lite stimm med städningen men gjorde iaf klart, sen ut i skogen på långpromenad med vovve och sen var jag tvungen att handla (huga) men det klarade jag också bra dock inte utan stooor kamp med mig själv. E jobb kom pappa hit och åt middag med mig och hjälpte mig med mitt staket. Min vovve har nämligen fått för sig att det är jättekul att hoppa över staketet så vi fick göra det lite högre helt enkelt.
Sen har jag även hunnit med ett kvällsdopp med en vän jag inte träffat på länge.

Så summa sumarum så har det varit en bra dag idag.
Imorn blir det en dagstur till Götet och Liseberg. Hoppas vi slipper regn iaf.
natti

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Åh, du vet vad man ska säga för att få en nojig tjej glad! Är säker att du är "jubel-snygg" också! :) Tack, jag hade det faktiskt skönt i Cypern, ska skriva lite om det senare. :)



Låter som en mysig dag! Som det ska vara. Nattdopp och grejer! Jag tror inte det kommer regna imorn, så det blir nog en härlig dag då med. :) KRAM

2011-07-06 @ 23:26:15
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0