skrivare

Denna dag började precis på samma sätt som gårdagen med en massa stress i kroppen som jag itne vet vad jag ska göra med. Skitjobbigt men nu känns det lugnare igen är jag fått rusat runt lite i huset och gjort en massa även om jag inte fick gjort det i den ordning jag inom mig kände för att göra. Jag var inte alls sugen på att installera min nya skrivare utan ville göra något mer fysiskt ansträngande av förklarliga skäl när ångesten river. Men nu är det gjort iaf och mamma har varit här och bjudit på fika och vi har gått en promenad (dock i alldeles för långsamt tempo för min smak, frustrerande).
Nu måste jag hemifrån en stund innan jag går i tusen bitar. Men som sagt det är bättre än i morse.
Hörs kanske senare igen.
Idag SKA JAG INTE falla dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0