skorpor

Idag trodde jag verkligen det var över och bara behövde få tillbaka orken lite mer så började städa lite hemma, ni vet klorina badrummet och så. Kände även att jag nog orkade dra över gräset en gång med gräsklipparen. Men det skulle jag inte gjort för strax efter fick jag springa på toa och kräkas.... jaha får nog trots allt bli hemma resten av veckan iaf och fortsätta ta det lugnt. Suttit under ett parasoll i trägårn och läst, det kan man ju inte klaga på direkt.
Nu är jag precis hemkommen från affären och vågade mig på att köpa lite skorpor och smör. Verkligen no no annars men e så trött på att bara dricka proviva och salta kex förutom mina små middagar.

Hoppas ni har en bra dag i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0