Helguppdatering

Hej mina fina vänner!
Har varit på husvagnssemester i helgen och haft det riktigt mysigt även om jag känt mig lite stressad av att det är trångt om utrymme och människor väldigt nära men ändå supermysigt. Promenerat mkt och försökt inte tänka på vad jag stoppat i mig och lyckats ganska bra med det även om jag haft en superlängtan till att bara vräka i mig allt vi har ätit och inte låta någon annan få. Men så kan man ju inte göra ;).

Hemkommen idag och verkligen fått hejda mig från att falla dit. Fick tatt mig en skön stavrunda och en omgång på pilatesbollen så nu känns det bättre men känns ändå som om jag har gått upp minst ett kilo i helgen av allt snask och allt vin.
Försöker inte göra så att paniken tar över.
Hoppas ni haft en skön helg och att inte blixten slagit ner hos er.
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0