Harry Potter

Äh vet inte riktigt vad jag ska säga om denna dag, varit stressad som attans från imorse med massor som jag förväntade mig göra på en och samma gång. ALLT måste hinnas med och klarade inte av att urskilja hur jag skulle göra och i vilken ordning det skulle göras, blev bara en salig röra som stressade mig som attans.
Fick iaf fint här hemma med lite fixande och städande.
När jag var klar med det lyckades jag faktiskt strunta i resten och kollade in Harry Potter och har sedan varit inne i stan och sett den sista delen på bio. Vet ju att jag tyckte den var bra och spännande men känner ingenting alls. kan bero på att jag hetsade mig igenom mcfeast o co, chai latte, kladdkaka m grädde och smågodis och ikväll när jag kom hem kom allt (hoppas jag) upp igen. Så inte så konstigt om jag känner mig tom.
Skit också vill inte förstöra allt bra jag slitit med de senate veckorna men vill bara skita i allt. Tog mig iaf iväg på en stavrunda och har gjort mina situps men känner mig ändå misslyckad idag pga all skit jag åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0