feber :(

Då var allt tillbaka som vanligt igen, träffade min psykolog igår, har saknat henne massor men var ganska jobbigt igår mkt som träffade rätt och som ledde till ännu fler frågor. Ffa hur ska det kunna bli någon ändring? vad ska jag kunna göra?
Sen sa hon att bara så jag vet det så tycker hon om mig.... jaha vad betyder det, hur kan hon tycka om mig? varför tycker hon om mig? Ska fråga nästa vecka.

Igår kväll ställde jag till det riktigt illa för mig själv, åt upp de sista korvbröden med smör honung och ost men fick sådan panik av att förstört allt så sprang på toa och kräktes så in i hvete. Allt jag ätit under dan kändes det kom upp förutom de jvla korvbröden så tvingade i mig vatten och skuttade rundor för att skaka om i magen och så på det igen, kräktes till det bara kom galla men hade ändå svårt att känna mig nöjd.
Idag har jag haft så jäkla ont i magen och varit på väg att kräkas flera gånger. Fick sen också huvudvärk och det visade sig nu ikväll när jag kom hem att jag visst har ganska rejäl feber :(. Vet inte om sjukgymnastens massage kan ha triggat igång något i kroppen men känner mig helt färdig ont i huvudet, i leder och fryser och svettas om vartannat dessutom ont i magen och känner mig mer svullen och äcklig än nånsin..

Mest vilat och sovit i em/kväll och så duschat 2 gånger.

Kommentarer
Postat av: A

Men vilken härlig psykolog som säger så!! Jag tycker om min, men jag tror aldrig hon skulle kunna säga något så personligt.

2011-07-22 @ 22:00:07
URL: http://annmi.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag är inte det minsta förvånad över

att hon tycker om det. Och jag tycker att det var bra att hon sade det också. Vissa samtal är fruktansvärt jobbiga, men det är nog de som är bra. Gör det inte lättare att stå ut dock.

Och nej, du verkade inte alls sur...

Krya på dig nu! Kram

2011-07-23 @ 10:21:32
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0