Titanic :(

Åt hvete med denna dan.... Klockan är bara strax efter åtta och jag har gått och lagt mig. Ångesten är åt helvete idag, blev värre än vad jag trodde på jobb idag. Klarar inte av att jobba med min chef längre, det går bara inte. Vill bara skrika och gråta men gråten stockar sig i bröstet och det känns bara åt hvete.
Måste måste verkligen bort därifrån, jag går under annars.
Känner mig så vansinnigt ensam och utlämnad och vet inte vad jag ska göra, får panik.
Hade velat ha en psykologkontakt idag som jag kunde ringt till för jag känner mig helt jvla förtvivlad och vet inte vad jag ska göra.
Hur ska jag klara mig till nästa torsdag när det känns som jag hller på att gå under här och nu.


Kommentarer
Postat av: Anni

Å, vad jobbigt du har det. Har du ingen möjlighet att byta jobb? Kan du byta till något annat på samma arbetsplats?

Kämpa på nu fram till torsdag!

2011-01-04 @ 10:33:07
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0