Muskelsträckning/bristning

Återigen har jag en fysisk smärta att fokusera på och det gör att jag inte riktigt vet vad som händer inom mig. Sträckte ena vaden idag ordentligt, snarare en bristning skulle jag tro så nu linkar jag fram eller hoppar med kryckor. Skönt med fysisk smärta som tar bort fokus från allt annat men det är just det det tar bort fokus på mitt inre så där blir bara ekande tomt.
Ska ju till psykologen imorn och hoppas ffa på att få lite struktur på samtalen, känns så rörigt och spretigt just nu. Hoppas få lite mer känsla av vilken riktning det bär åt, eller nått.
Imorn ska min fina vän A låna min vovve och ge henne en ordentlig promenad, känns skönt. Ett litet dåigt samvete mindre.
Snart ska jag se på Glee och förhoppningsvis få mig lite njutning.

Förresten nån som vet nått om muskelsträckning/bristning? Hur läker jag det bäst? Hur lång tid tar det att läka?Tar tacksamt emot alla råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0