Mammut och koma

Fy vilken jobbig dag det varit. Ångesten har rivit i mig konstant hela dan och jag har känt mig helt uppjagad. Trode knappt jag skulle klara vara kvar på jobb men fanns ingen möjlighet att gå hem. Massor av tankar idag om tentamen och jobb och att jag inte fixar det här. Hade en kille som skulle serva en maskin idag och så gick han igenom en massa med mig och jag fattade ingenting, jag hörde vad han sa men förstod ingenting. Och detta är saker som jag ska kunna, som jag kan men jag förstod inte vad han sa vilket gjorde mig så jäkla stressad. Vet inte hur jag ska klara av detta, mitt liv, mitt pluggande, mig själv. Det känns som om allting är för mkt och jag klarar inte av det.
Såg en fantastisk film idag, Mammut, har sett den förut men den är verkligen värd at se igen. Iaf så är det en pojke som är medvetslös tror han är i koma och helt plötsligt försvann hela filmen för mig och det enda jag kunde tänka på var hur skönt det vore att ligga i koma och på hur man skulle kunna göra så att man hamnar i koma. Kom inte på något bra sätt, tyvär?!
Vet inte hur jag ska klara av resten av veckan, kan inte förstå att det bara är måndag, så mågna dagar kvar av veckan och jag vet att varken imorn eller på onsdag kommer bli lättare och det finns ingen möjlighet för mig att vara hemme, jag måste helt enkelt jobba. Så rädd att jag ska krascha, trots att jag inte kan tillåta mig det.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Var försiktig med dig själv, fina du.

2011-01-31 @ 22:38:42
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/
Postat av: Matilda

Var försiktig med dig själv, fina du.

2011-01-31 @ 22:38:46
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh gumman... jag sänder massa styrkeKRAMAR till dig genom skärmen. Om det är nån tröst vet jag precis hur du känner; du är INTE ensam. Ett litet råd till dig är att ta en dag i taget. Du vet ju inte hur du känner imorgon exempelvis, eller hur den dagen kommer att bli. Ta en dag i taget.. Tänker på dig och hoppas veckan går fint trots allt. KRAM

2011-02-01 @ 14:33:00
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/
Postat av: lena

vill bara skicka över en stor kram till dig....

2011-02-01 @ 19:24:28
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0