idag regnar det

Har så ont i magen idag. Mår illa ochriktig värk i magen. Hindrar det mig från att äta? Nej nej inte alls så nu mår jag ännu mer illa. Bra början på dan... eller inte.

Planen för idag är att undvika att behöva åka hem till ma och pa på middag, e nog förkyld idag. Ska även undvika att tänka på måndag och ffa inte tänka på tentan i mars och att jag MÅSTE börja plugga NU, helst igår. Kommer nog sluta med ont i magen hela dan om jag känner mig rätt. Igår var det sååå nära att jag kräktes men jag vägrade att ge mig den tillfredställelsen. Nej jag ska straffas, ha ont imagen, vara fet och äcklig.
Största utmaningen idag blir att ta mig ut i skitvädret och ge mig själv och vovven lite motion och frisk luft.

Kommentarer
Postat av: My

Här är det också skitväder. På det sättet är hundar som himlans bra, för då måste man ju pillra sig ut ändå. Ibland kanske det kan vara en bra draghjälp...



Kram på dig!

2011-01-08 @ 13:18:19
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Stina

Kämpa vännenjag tror på dig!

Kramar

2011-01-08 @ 21:24:27
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0