läkarbesök

Precis kommit hem från läkaren/psykiatrikern, var där i 1 och en halv timme!!! Han verkade bra ställde många många frågor många mkt svåra att svara på.
Känner mig helt slut och alldeles rörig i hjärnan nu. Vad har jag sagt? Vad har jag inte sagt? Vad har jag överdrivit?
Allt som alla psykologer, psykiatriker, läkare och kuratorer har sagt om mig snurrar i huvudet.
Vad är egentligen mina ord, mina uppfattningar och vad är sådant som jag fått sagt till mig av alla professionella? Vad är egentligen sant?
Jag har ingen magkänsla att gå på.
Känns som jag har pratat i 200km/h kunde varit mer enkel i det jag sa, känns som jag slängt mig med en massa ord jag inte kan stå för eller förstår.
Har iaf blivit insatt på antidepp(igen) Cymbalta, någon som känner igen?
Han ställde frågan om jag ville ha antidepp, vad svarar man på det när man egentligen inte vill nått alls? Eller iaf inte vet om man vill något alls. Men sa iaf att det känns som om jag inte har så mkt val eller alternativ.
Han var även nyfiken på min blogg och frågade om han fick läsa. Hmmmm känns väl sådär, vill ju vara anonym här så att jag inte känner sig styrd av vad jag skriver. Men kom iaf fram till att jag ska ge honom lite utkast av det jag skrivit/er. Känns ju bättre nu ska jag bara välja vad jag ska dela med mig av.


Kommentarer
Postat av: S

Låter som att det gick bra ändå, skönt. De förstår förhoppningsvis att det är svårt att svara på frågorna och veta vad man ska säga, och jag fick intrycket på din beskrivning att han var vettig. Jag har läst och hört lite om cymbalta, har tänkt att jag skulle vilja testa den men enligt fass ska man ha provat 2 andra sorter innan, och det har inte jag så jag har inte föreslagit den. Ska kanske till psykiater själv, läskigt. Hoppas medicinen är bra och att du får bra hjälp, strongt att du har tagit tag i det!

2011-02-15 @ 19:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0