torsdagkväll

Tack för era kommentarer, känns mkt bättre nu. Har ju själv lite det tänket också att de som skriver på sådana forum kanske ofta är sådana som är missnöjda, ingen mer Flashback mao.
Har fortfarande en allmän sjukkänsla i kroppen och känner mig skakig inombords och yr. Men det är inte alls så illa som efter att jag tog första tabletten. Så jag fortsätter väl ett tag till så får vi se om det vänder.
Var lite synd idag för psykologen var sjuk så har inte träffat henne, hade så mkt jag ville prata med henne om idag efter mötet med läkaren i tisdags och det kommande mötet med sjukgymnasten. Hoppas hon e frisk till nästa vecka iaf.

Har av läkaren fått en stämningsdagbok som jag ska fylla i. Jättesvårt. Är det någon som fyllt i en sån nån gång?
Så nu skriver jag om mitt mående här, i min dagbok och i stämningsdagboken.... kan det bli för mkt tro?

Nu hoppas jag verkligen på en god natts sömn för är sååå makalöst trött efter min första dag tillbaka på jobbet. Lite svårt att veta om det är verkningar av antideppen eller virusinfektionen som ger mig olika symtom. Men oavsett vilket så är en god natts sömn aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: My

Sv: Nä, jag fattar nog inte att jag e stark. Men jag ska försöka tro på dina ord. JAG ÄR STARK, JAG ÄR STARK, haha :)



Idag fick jag ett papper jag ska fylla i om hur jag mår, vad som hänt under dagen, om jag har ångest, hur hög, vad har jag gjort för att klara av att stå ut......o.s.v. Men har inte orkat kolla så mycket mer på det. Kändes svårt. Det känns som om det är en typ av stämningsdagbok. Men som sagt, har inte kommit längre än att jag kollat på det, och lagt undan det, och för tillfället förträngt att det finns. Ska försöka fylla i nå´t i morn....



Nattis på dig!

2011-02-17 @ 22:18:01
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: maria

jag har aldrig fyllt i en stämningsdagbok men skriver vanlig dagbok, hemlig blogg och offentlig blogg. man kan ju tycka det är för mycket men jag tycker det är jätteskönt och skulle inte orka om jag inte fick skriva ur mig all oro.



kramar om :)

2011-02-17 @ 22:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0