jahapp det var den här lördagen

Inte så rolig just nu precis. Ville verkligen inte gå upp ur sängen idag trots att solen såg inbjudande ut. Ängestkänsla från det jag vaknade och det blev bara värre när jag var uppe. Hade tom känningar av det när jag var ute med vovve. Då brukar jag slippa sådana jobbiga känslor men var riktigt tungt att andas och hjärtat och andningen satt i halsgropen. Har inte lyft ett finger sen jag kom hem från skogspromenaden utan bara legat i soffan.
Trycker undan alla känslor av dåligt samvete men vet ju att de kommer upp förr eller senare och då i läskigare form.

Kommentarer
Postat av: My

Kram på dig vännen <3

2011-02-20 @ 18:07:33
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0