105 A4 sidor!!!

Nu har jag sparat ner ett års bloggande, orkar inte mer just nu. Fatta att det blev 105 A4 sidor!!!
Blir så osäker på om och vad jag ska låta honom läsa. Egentligen skulle jag inte vilja välja nått alls utan bara ta det som det är rätt upp och ner. Men ser ju när jag ser mina inlägg att det finns en del positivitet skivet. Har jag skönmålat mitt liv i bloggen? Eller överdriver jag det negativa hos psykologen/psykiatrikern? Blir så förvirrad, vad ska jag göra, vad ska jag tro om mig själv, vad ska de tro om mig?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker inte att du ska välja ut nåt. Klart du skriver positivt ibland, du är ju en stark kvinna som så ofta tar dig uppåt. Din blogg kommer hjälpa honom att hjälpa dig. Lycka till. Kram

2011-02-15 @ 22:52:21
URL: http://moietmonmonstre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0