A4-sidor

Hemma från föräldrarna och gåsamiddag, var riktigt gott och trevligt.
Sobrilen gjorde nog sitt till att jag kände mig lite lugnare.

Men så fort vi ätit så börjar planerande av kvällens hets. Så sagt och gjort körde jag inom affären och köpte hetsmat som jag hann äta upp innan jag ens kommit hem 10 min senare. Besök på toa :(
Undrar om jag ändå ska skita i Zyprexan iaf nu när jag kräker.

Har skrivit flera A4 sidor med frågor till min läkare om medicinen och allt, hoppas bara jag ska kunna få fram allt på torsdag. Vill egentligen bara ta det lugnt och inte en massa prat men det är nog oundvikligt.
Skönt imorn att ha tid till min psykolog.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad bra att skriva ner frågorna till läkaren. Det låter som om du behöver diskutera medicineringen med honom.

Lycka till hos psykologen i dag!

Kram

2011-12-05 @ 08:08:35
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med Anni, riktigt bra att skriva ner allt. Ha en fin dag vännen, kramar Jenny

2011-12-05 @ 08:54:05
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0