påverkad

Vill bara hetsa hetsa hetsa... vill bara kränga kardemummaskorpor med mkt smör och marmelad. Fan att människor ska påverka en så. Nu i detta läget är det en man som ställer till det för mig, har verkligen ingen aning om vad jag har honom och han får mig att känna mig billig, oprioriterad och oomtyckt. Hade det supermysigt i helgen sen visst gick vi kanske lite för långt men det var mysigt det med men efteråt kändes det som om han, äh jag vet inte. Blir inte klok på honom, vill ju så gärna, så himla gärna ha någon som kramar och pussar på mig. Vill inte bry mig och vet inte vad jag känner för honom men ändå är mitt inre i totalt kaos. Vill bara förstöra allt och hetsa och kräka sönder mig själv.
Ska sätta mig på pilatesbollen och köra slut på mina magmuskler förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0