Fantasier

Kladdkaka m grädde, smulpaj med vaniljsås, chips, drömmar, chokladdrömmar, ballerina, chokolat chip cookies, fyllda munkar, kanelgrifflar, smågodis i alla dess former, choklad, glass med krossad choklad, ben&jerrys glass, nybakat bröd eller rostebröd med mkt smör och honung, pommes, mc donalds, pizza, chokladpudding med grädde, pannkakor, våfflor, maränger.....
Allt allt jag så hårt förträngt den senaste tiden har slagit till hårt idag, fantasierna härjar vilt och jag vill bara skita i allt. Vill sjukskriva mig imorgon och bara åka och handla ALLT ovan och bara äta äta äta. Det känns som det går i 300 km i timmen i hjärnan med alla fantasier om mat.
Hatar att ha det så här, hatar när jag känner att jag håller på att förlora kontrollen totalt. 
Vad ska det bli av mig, hur ska det kunna bli något bra av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0