tack

Läser i era bloggar, blir så berörd av era ord. Lider med er i era svåra stunder och avundas eran kämparglöd när den infinner sig. Blir glad och gråter samtidigt när jag så väl känner igen mig i så mycket av det ni skriver. Skönt att känna samhörighet men samtidigt sorgligt att vi ska behöva ha det så här. Ni är beundrandsvärda och modiga. Jag avundas era relationer, era pojkvänner, era barn trots att jag vet att ni oftast känner er lika ensamma som jag. Jag avundas era kreativa förmågor, er poesi i era berätteser, er förmåga att kunna uttrycka er, melodin i era ord som är vacker såväl som när det är sorgligt som när det är positivt. Ni skriver dikter, ni spelar på instrument, ni skriver böcker, ni fotograferar. Avundsvärt och stort att kunna ge uttryck åt sina känslor.

Är en avundssjuk liten skit som är så glad för att ni ger mig möjligheten att läsa om era liv.
kram

Kommentarer
Postat av: My

Du kanske är en svartsjuk liten skit, men i så fall också en väldigt vacker och fin liten skit.



Godnatt på dig vännen min!

2010-09-13 @ 22:08:36
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Lena

Tack för att du delar med dig o låter oss läsa... vi är alla i samma båt.. kämpa på vännen... kram

2010-09-14 @ 06:32:12
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: matilda

hej!

jag tycker att även DU är bra på att utrycka dig. du beskriver det onda på ett sätt så att man verkligen känner med dig. du kan, och den här svackan är inte för ALL TID.



kram!

2010-09-14 @ 15:18:40
URL: http://finnsdetenplatsformig.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Linda, jag håller med alla andra som kommenterat ditt inlägg. Du är minst lika bra och delar också du med dig av ditt liv.



Vad gäller din fråga om terapeuten; jag går just nu i något som kallas för DBT(dialektisk beteendeterapi) och då ingår det "coachingsamtal" med sin terapeut. Man får ringa fram tills 22:00 i syfte att "rädda" sig själv från att t ex kräkas, skada sig själv, svälta el dylikt. Dock när skadan redan är skedd så får man inte ringa på 24 timmar (detta är en tidsgräns som inte är till för att bestraffa en själv som patient utan helt enkelt för att inte terapeuten i sin oro ska förvärra situationen. Hela coachingen är alltså till för att förebygga och rädda en från självdestruktiva handlingar). Hoppas du mår ok idag, tänker på dig, kramar

2010-09-14 @ 16:26:40
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0