sprickfärdig

Shit e sååå mätt känns som jag ska spricka. Har haft riktig fredagsmys med mig själv... med alldeles för mkt mat osv. Känner riktigt hur kroppen jobbar med att ta hand om allt, e helt färdig.
Vaknade i onsdags natt med världens smärta i ryggen. Kunde inte ligga, sitta eller stå så blev inte mkt sömn. Blev lite bättre efterhand under dan och tog mig till jobbet då det enda jag ändå kunde göra var att vandra runt och det kunde jag lika gärna göra på jobb.
Just nu är det jobbigaste min bristande motivation och ork till att röra på mig. Visst kan ju inte riktigt superträna iom ryggen men promenad är bara bra. Men finns ingen ork eller lust.
Känner riktigt hur jag denna vecka bara förstört allt jag byggt upp den senaste tiden. I onsdags morse kände jag mig sååå fin, magen var platt och smal. Visst tisdagen hade jag ju sysselsatt med att kräkas hela dan men ändå, nu e allt äckligt och tjockt igen.
Jag vet bara gnäll gnäll gnäll som vanligt men orkar inget annat just nu.
Hoppas på en ganska bra helg iaf och att förkylningen som jag anar inte bryter ut och att ryggen snart ska ge med sig.
Kram på er där ute och hoppas ni får en underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0