söndag natt

Alldeles för sent i säng ikväll ska ju snart upp och jobba men hittade en ursäkt att slippa sängen genom att kolla på valvakan. Ja alltså jag ville se den. Blev ju inte ett valresultat i min smak precis även om det inte var särskilt överaskande. Hoppas verkligen att Alliansen kan visa lite mänsklighet i framtiden och inte bara se till pengarna.
Har stängt av efter 1 pizza och 1 ben & jerrys, inte så mkt till hets precis men tillräckligt för att det bara ska surra och inte skrika i skallen.

Tack Anni för din stöttning, jag vet ju att jag kanske borde och hade ju tyckt det om ngn annan yppat något av det som sker i min hjärna. Men just nu finns det bara inte i min verklighet att försöka hitta hjälp. All energi går till att hålla näsan ovanför vattenytan och känner mig bara irriterad och avstängd resten av tiden. Sen känns det som jag har förbrukat alla de vägar jag kan komma på att söka hjälp på, i vissa fall har jag inte fått ngt gehör för min bedjan om hjälp (min husläkare och ätstörningsteamet) och i andra fall har hjälpen eller terapin inte fungerat. Vet inte var jag ska våga eller orka uppvinna kraft att kämpa för mig själv igen.

ps. Anni: skulle gärna vilja läsa din blogg om du skulle vilja ge mig det förtroendet ds.

Kommentarer
Postat av: Anni

Självklart får du det. Jag har lösenordsskyddat främst för att jag skriver om mina barn.

Angående att söka hjälp förstår jag precis hur du mernar. När jag mådde som allra sämst hade jag nog inte förmått mig att göra det om jag inte närmast blivit tvingad.

Har du haft kontakt med ett ätstörningsteam och inte fått någon hjälp? Finns det ingen annan väg,som företagshälsovård?

2010-09-20 @ 13:53:56
URL: http://anniahven.blogg.se/
Postat av: Anni

Ja just det, tänkte ju skriva att om du mailar mig på anniahven.hotmail.se så skickar jag inloggningsuppgifterna,-)

2010-09-20 @ 13:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0