slängt sockret=inga kaloribombröror just nu

Känns som att det är över med kräkning för denna gång. Jag bara känner det på mig, inte gjort nått särskilt för att det ska försvinna bara känns så. Hoppas bara att jag kan hålla mig från hetsandet och överätandet så att jag inte blir fetare igen. Inte mkt positivare idag precis, ska väl jobba imorn. Isolerar mig och vill inte prata med eller träffa nån just nu. Sett färdigt på true blood och det är det värsta just nu, har inget nytt att se på och ingen bra bok att läsa. Verklighetsflykten kommer inte funka längre. SKit samma nu ska jag sova snart och så jobb imorn em/kväll. Slängt det sista sockret hemma så jag inte kan göra fler kaloribombröror.
Så jvla trött på allt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej vännen!

Hoppas för din skull att det är över för idag, håller tummarna. Jag har just gojsat röror med smör, socker mm. vilket slutade med att hänga över toan. Heja oss vi ska vinna till slut!

Kramar

2010-09-01 @ 21:37:17
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0