tisdagskvällning

Hemma från kören nu, trött som attans, helt slut i skallen men ändå med en ganska skön känsla efter att ha sjungit i 2 timmar.
Hade ju hoppats att jag skulle få lite inspiration och motivation nu när jag varit på dejt men den vägrar att infinna sig. Äcklar mig hela tiden, rädd att det ska göra att jag inte kommer vilja eller våga träffa honom igen. I söndags var det ju enkelt eftersom det regnade så jag kunde gömma mig i mina vind/regnkläder. Är så äckligt fet och ofräsch just nu och alla kläder sitter skit, ja de få kläder jag ens kommer i. Skulle vilja gå i tights, tröja, raggsockor hela tiden.
Hoppas på en god natts sömn nu och en bra dag imorn.
sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0