höstlugg

Gud så skönt med fredag
Varit hos frissan och klippt till en höstlugg, alltid jobbigt att sitta framför spegeln 1 timme och bara granska sig själv. Dubbelhakorna växer och huden ser om möjligt ännu ofräschare ut för varje minut som går. Men idag gick det ändå rätt ok, har en superfrissa som är lagom trevlig. Det är helt ok att sitta helt tyst hos henne vilket är skönt.
Ja, sen tog jag mig faktiskt till vårdcentralen och hämtade en blankett men är så osäker på hur jag ska göra. Just nu känner jag inte alls för att söka hjälp, inte alls. Men nu har jag lappen iaf och det är bara att skriva i den och lämna in den och i så fall boka tid. Har bara svårt att se skäl till att söka hjälp just nu, har inget att säga inget att komma med.
Ser framemot sovmorgon imorn, natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0