sugen på vovve

Söndagkväll, trött som attans varit en...hhhhhuhh...tröttsam helg...
Gjorde övningstentamen igår...67% för att vara godkänd...jag fick 61% :(. Men igår kändes det ganska ok, det jag var osäker på var det jag inte hunnit plugga och det fick mig att känna att det kanske kanske ändå fanns hopp att göra den rikitga tentamen i mars.
Men igår kväll, inatt och idag snurrar hjärnan som attans och nu känns det inte alls bra. Blev väl trol inte bättre av att jag var på fest med jobb igår hemma hos chefen med massor av mat, människor och ffa min chef.

Behöver väl inte påpeka hur dåligt det funkar med maten, HATAR/ÄLSKAR allt som har med mat att göra men finns ingen energi eller vilja att ta tag inått och göra nått åt det.

Passat vovve igår och idag, så mysigt, så sugen på vovve igen.

Sen e jag mindre sugen på att träffa killen igen, har knappt hörts av i veckan och orkar inte just nu. Klarar inte av fler människor i mitt liv just nu, orkar knappt med dem jag har. Men hur säger man det?

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej!

Jag tänker på dig ska du veta....många kramar till dig!!

2010-11-21 @ 18:13:18
URL: http://bulimioffer.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0