punka på bilen

Punka på bilen imorse :( som tur var var min granne hemma som var så gullig och skjutsade mig till jobb. Väl på jobb har jag under dan bara mått sämre och sämre. Tungt att andas (trodde ett tag att jag var på väg att få en panikattack men det var det inte, var mer fysiskt), varm, konstigt stum i kroppen ffa armarna och allmänt hängig. Ringde min mamma och frågade om hon kunde köra mig hem efter jobb vilket hon kunde. Perfekt.
Men trots punkan och att jag mådde skit så var det jag mådde sämst över att jag insåg att jag inte kunde handla hetsmat efter jobb idag då jag itne hade bil och mamma skulle skjutsa mig. Fick nästan panik över det och gick över i huvudet vad jag hade hemma så att jag kunde äta nått iaf. Hur sjukt är det egentligen. Jag mår skit och har definitivt ingen aptit men får ångest över att jag inte kommer ha möjlighet till att köpa mat, mitt dagliga behov av hets riskerar att bli ouppfyllt.
jävla äs

Kommentarer
Postat av: Anni

Ja, jävla ÄS! Vad jag känner igen den där totala fokuseringen på mat. Jag kan gå en hel vecka och planera att äta godis, köpa hem och se till att jag är ensam när jag äter. Men då är det inte ens gott.

Tänk att få ha ett normalt förhållande till mat!

2010-11-05 @ 10:23:11
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0