soptunna

Var hemma från jobb igår, sov till halv ett och ville bara somna om övervägde att ta en atarax då jag kände hur ångesten började riva i mig. Förträngde allt och kände riktigt hur dålig ide det var, det var som att försöka trycka ner ytterligare lite skit i en alldeles för överfull soptunna. Kände hur jag inte riktigt kunde stänga locket utan det låg där och tittade fram och bara väntade på att få spränga locket och dränka mig i skiten. Gick som på tå hela dan tills jag kom iväg till affären och fick handlat. Resten av dan/kvällen åt jag hela tiden. Skulle tagit en atarax istället...
Idag...ont i halsen och bakom ögonen, mår illa men har bestämt med vän att ses i stan så måste ta tag i mig nu, vill men vill inte men är bra.
Hoppas ni får en fantastisk lördag
kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du haft en fin em med vännen.. hoppas att du kunde njuta lite grann iaf.. stor kram

2010-05-29 @ 17:44:00
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0