Ingenting

Känner mig och känt mig ett tag så ytlig och avstängd. Det har gjort mig villrådig över mig själv och har inte gillat mig själv ens det jag skrivit här på bloggen på stistone, det har känts så betydelselöst och ytligt, utan någon känsla eller mening.
Känner ingenting alls, inte så att jag förtränger några känslor med mat heller utan det är bara tomt, så ekande tomt.
Fram till det att jag ska lägga mig på kvällen, då kommer ångesten och tankarna. Allt pga tentamen i höst och paniken växer inom mig. Fan fan fan fan är så rädd att det kommer gå åt helvete, känner mig så oduglig och okunnig trots mina snart 12 år i branschen, jag kanske inte klarar tentamen. Tror inte att jag kommer klara den. Vad ska det bli av mig då? Livrädd...
Sovit dåligt som faan sen jag var inne på en hemsida och läste exempelfrågorna som var på så vansinnig nivå. Är det verkligen det som det förväntas att jag ska kunna? Måste sova inatt känner hur sömnbristen tär på mig. Känner hur pulsen går upp och andningen fastnar i halsen bara av att skriva om det. Har tagit en halv stilnoct, måste sova inatt har ju sovmorgon imorn och hoppas jag kan utnyttja den till fullo. Känner mig så dum dum dum och värdelös och ingenting ingenting..

Ingenting, först kom ingenting, sen kom ingenting, sen kom ingenting. Men ingenting är ingen ingen ingen ingen...
Kent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0