Begravning

Så var det måndag igen. Helgen har faktiskt varit riktigt bra inte så vilosam kanske men bra. Igår fick jag gjort massor hemma, härligt och faktiskt utan större ångest. Lyckades mota bort tankar om allt som jag såg att jag också borde göra. Lyckades ganska bra att ta en sak i taget.
Idag har jag begravt vovven, hemma i mamma och pappas trädgård. Det kändes bra, skönt att få honom i jorden. Borde kanske vara mer ledsen men jag tycker faktiskt att det är lite skönt att han äntligen fått somna in, mkt oro som släppt.
Trött som attans så ska knoppa in snart.
kram

Kommentarer
Postat av: My

ja, det brukar faktiskt kännas ganska skönt när de väl är i jorden. Det blir som ett ordentligt avslut liksom. Hej hej på dig!

2010-05-04 @ 12:55:51
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0