lösenordskydda?

Hej igen, kollade runt på lite bloggar jag inte läst på ett tag eller rättare sagt jag försökte för attans vad många det är som blivit lösenordskyddade. Inget fel i det jag förstår blev lite förvånad bara.

Vet inte varför men gillar inte mitt förra inlägg känns så rörigt och osammanhängande och det är så mycket mer i allt just nu som jag skulle önska att jag fick på pränt. Men har o andra sidan faktiskt pratat mycket mer med ord om vad som händer i mig just nu men olika vänner. Det är kanske därför jag inte bara kan skriva av mig som jag brabblar av mig.

Vill så gärna tro på styrkan i min ord i förra inlägget men känner mig alltifrån stark, bara ynlig, svag och onödig. Sorry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0