Äntligen!!!

Ikväll börjar äntligen Greys Anatomy och True Blood :) Får se om jag orkar se båda annars är det suveränt med svtplay där man kan se True Blood i efterhand.
Ska till psykologen imorn och e lite nervös eller ganska mycket faktiskt. Har i stort sett ätit bort hela denna vecka. Bra dagar på jobb men kvällarna är mest suddiga. Igår var jag iof på kören och det var riktigt kul, känns som det var längesedan det kändes så bra.
Känns mycket bättre nu sedan jag tar antideppen på kvällen istället, visst sover kanske inte så mkt bättre och har inte lika mkt härliga drömmar men jag är betydligt piggare på dagarna och kanske kanske lite gladare ocskå ;)... sen säger jag inte mer.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Grey.....är ett av mina favvopogram också. Hoppas det gick bra hos psykologen. Kram!

2010-03-05 @ 07:01:06
URL: http://www.mysinrerum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0