solen skiner

Löste sig ganska bra med sömnen i fre, skrev i min lilla bok vid sängen ner allt som jag hade att göra och kommenterade efter hur jag kände inför det och gav råd till mig själv. Funkade faktiskt ganska bra. Tog udden av det iaf :)
Igår blev det shopping igen, satan i gatan vad jag shoppat denna vecka. Jag som eg inte gillar att shoppa men när jag väl göra det så blir det ordentligt. Tights och tunikor :) allt på rea.

Såg ni bröllopet igår? Det var ju bara helt magiskt. Så vacker hon är och så fina ord som sades. Jag tog tillfället i akt och lät tårarna flöda.

Idag lyser solen igen och jag försöker ignorera stöket där inne och njuta av solen i trägårn, gäller att passa på.

Var på skön stavrunda imorse och tränade på pilatesbollen, så härligt att känna att kroppen börjar vakna till liv igen.

Hoppas helgen varit bra för er också, kram


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jag instämmer i att bröllopet var magiskt! Daniels tal var fruktansvärt gulligt.

2010-06-20 @ 20:35:05
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0