i kontroll =)

Får sån energi av att jag äcklat mig, alltid likadant när jag börjat kräkas. Får liksom en nytändning och sug efter att röra mig och äta bra. Inte så att jag försöker undvika att kräkas eller tänker att aldrig mer utan tvärtom så ger det mig en puttning åt ett sundare liv. Sen brukar det ju gå över styr i andra ändan tillslut, med överträning och hysterisk koll på maten. Men bara för att det brukar bli så så behöver det ju inte bli så denna gång, eller hur. Blir alltid på så gott humör när jag börjat kompensera, som att hela världen ligger för mina fötter bara för att jag är i kontroll.
Vet ju att det inte är friskt men är så trött på att vara deppig och just nu är jag glad över att jag kräktes igår och jag är glad över att jag känner mig sugen på livet. Och så är det just det, jag känner mig glad =)
kram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Glad är bra!

Kram!

2010-06-15 @ 22:39:44
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0