godkväll

Har precis suttit och sett firandet på svt och sitter minsann med en liten tår i ögonvrån. Det var riktigt bra och slutet var ju bara hjärtskärande.

Veckan har varit minst sagt hektisk men nu är den äntligen till ända och jag hoppas kunna ladda batterierna ordentligt i helgen. Har bara små irriterande orosmoln som stör och riskerar att blåsa upp till storm men vill inte orkar inte. Hur gör man för att släppa sånt som jag inte kan göra nått åt i helgen eller iaf inte just nu i denna stund? Det är så mycket jag måste göra i helgen, det ser ut som f-n här hemma och allt annat. Allt tar över och gör att jag inte kan njuta av vilan.
Det går ju bra när jag är vaken men så snart jag försöker slappna av eller sova så kommer molnen och stör och gör att jag går upp i varv och får ångest.
Jag andas in och ut, in och ut och försöker fokusera på det men det lyckas sällan.

Hoppas ni har det bra där ute.
kram


Kommentarer
Postat av: Lena

vet jag inte kommenterar så ofta men jag finns här för dig o följer din kamp.. hoppas att helgen har varit lite ok iaf.. kram kram

2010-06-20 @ 16:21:36
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0