Glad midsommar

Sov läääänge imorse, började ju inte förrän ett så kunde unna mig det. Så skönt det var att gå upp och känna sig utvilad. Tog en stavrunda i värmen. Är så skönt att vara igång igen, och ffa att jag har motivation till det inte bara måste tvinga mig själv. Men så går det klart för långsamt för min smak. Det händer ingenting på vågen och kläderna sitter lika tight. Men får väl försöka ha lite tålamod, försöka...

Saknar att gå i terapi, har tänkt mkt på min terapeut som jag hade för några år sedan. Inte att jag saknar just henne men saknar det här att träffa en proffesionell en gång i veckan och få prata om bara sig själv. Kan ju då tillägga att jag inte hört nått om den där andra kbt-terapeuten jag skulle få träffa men skiter i de tfaktiskt. Gillade itne det stället.

Har ju helt slutat med antideppen nu och det känns skönt. Inte så att jag känner någon skillnad varken innan eller nu men skönt att inte knapra piller som man inte vet vad de gör för verkan.
Imorn ska jag rida en nordsvensk :) om jag får tag i henne i hagen. Sen kommer två av mina närmsta vänner hit och så ska vi fira midsommar. Ska bli så kul och mysigt.
Hoppas ni får en fin dag men folk som tycker om er precis som ni är och så mycket sol och jordgubbar förståss.
Glad Midsommar!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Låter som du kan få en toppendag.. Glad Midsommar på dig med... kram

2010-06-25 @ 09:48:07
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0