Sopssäck som nyårsblåsa

Gomorron
Vaknade med en känsla av illamående idag, kunde först inte förstå varför, hade förträngt all skit jag åt igårkväll. Men sen kom jag ju på all chips, alla bullar, alla nötter etc etc och mådde ännu mer illa. Kan man ha en svatplastsäck över sig på nyår, tro? Inga kläder sitter bra och jag vägrar att köpa nya.
Tänkte gå och se Narnia idag men vet egentligen inte hur stor lust jag har, mår så jäkla illa. Men det är ju liksom inte lönt att kräkas nu, dagen efter.
Får väl kravla mig upp ur sängen snart och in i den välgörande duschen och inbilla mig att jag kan skrubba bort allt äckligt.
Vet inte om det bara är illamåendet men känner en sån oro i kroppen, en bidande ångestkänsla som inte försvinner. Har inte så många måsten idag men de få jag har som att städa och gå ut med vovven känns jättejobbiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0