mardrömmar

Drömmer så mkt varje natt, otäcka drömmar. Men trots det vill jag bara fortsätta drömma när jag vaknar. Drömmarna får aldrig någon riktig upplösning och så vaknar jag av känslan av ångest och stress. Och det håller i sig i flera timmar. 
Skitjobbigt att jobba just nu, vill verkligen inte dit men än så länge har jag tagit mig dit varje dag denna veckan. Vill inte ha fler sjukdagar, särskilt när jag inte är sjuk på "riktigt" utan bara har ångest.
Ska visst bli snöstorm idag kan ju alltid hoppas på att jag blir insnöad ;)...
Orkar inte klarar inte av att träffa människor idag och finns ingen kraft att klistra på serviceleendet.

Ledsen om jag varit lite frånvarande på sistone men varit väldigt mkt runt omkring så jag har inte orkat öppna datorn- Har fått ökad puls bara av att tänka tanken.
Ska försöka kika runt lite till er nu.

Kommentarer
Postat av: My

Hej vännen. Hoppas du klarat din utmaning idag. Om inte så får man misslyckas ibland. Dessutom, ångest är ju även det en form av sjukdom, även om det inte syns så väl som om man brutit ett ben eller nå´t. Fast visst hade det varit mycket enklare då. Döm dig inte för hårt. Du mår dåligt just nu och det är ok. Ibland är det faktiskt ok. Men jag hoppas verkligen det vänder för dig snart. Ta hand om dig nu. Sänder över massa styrkekramar!

2010-12-16 @ 19:21:23
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: Bundle

Jag brukar också drömma mycket när jag mår dåligt eller oroar mig. Det ligger nog undermedvetet och kommer fram under drömmen. Hoppas du mår bättre snart.

Vad mysigt det låter med nya vovven. Ha det så gott vännen!

2010-12-16 @ 21:10:30
URL: http://enmammaskampmotbulimi.blogspot.com/
Postat av: Anni

"Bara" ångest...

Är du julledig snart? Kan du njuta av det tror du?

Låt bli datorn om det stressar dig, skriv bara av dig när du känner att det hjälper dig.

2010-12-17 @ 08:31:27
URL: http://anniahven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0