igenfrusna vattenledningar :(

Trots igenfrusna vattenledningar och strömavbrott så har denna dag tillslut artat sig helt ok.
Min nya rutin att ta med mitt stora röda tefat på kvällspromenaden upp i backen är en hit. Barnasinnet får sig en liten kick och jag blir glad av att snurra runt och kraschlanda i snön och vovven hoppar som toking fram och tillbaka. Idag var tom ena kisen med men han tyckte nog mest att jag var fånig så han vände och gick hem igen när jag började åka i backen.
Semester veckan som kommer nu vilket ska bli sååå skönt, hoppas jag kan koppla bort jobb för några dagar det är välbehövligt.
Tittade förresten på en jättebra film innan som jag kan rekomendera: Vicky Christina Barcelona av Woody Allen.
I veckan blir det nog att gå och se Narnia 3, får se om jag får någon med mig eller om jag ens kommer att fråga nån, förväntar mig att få nej och är så trött på det så lika bra att inte fråga alls.
Nyår hägrar ju i veckan, har ni nått kul ni ska göra? Hade helst sluppit att fira alls men det är ju inte riktigt acceptabelt att sitta själv på nyår och tror ju kanske inte att det kommer göra mig gladare heller men det hade varit skönt att bara ignorera allt firande, orkar inte tänka på nästa år, tar en dag, en timme, en minut i taget just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0