Gott Nytt År, eller nått

Idag är en av årets tyngsta dagar.
Det ska vara fest och flärd, man ska tänka tillbaka på det gångna året och minnas alla bra och roliga saker, man ska sätta upp mål inför det nya året och man ska se fram emot framtiden, man ska klä upp sig till tänderna som aldrig förr, man ska vara snygg och glad, man ska säga ooooh när raketerna exploderar och man ska kramas och pussas när klockan slår 12. Ett nytt år fyllt av nya möjligheter. Kan 2011 bli mitt år?
Jag fyller inte nått av de kriterierna...fylls mest av en insikt av att jag fortfarande lever och det känns mest som en besvikelse.
Kan 2011 bli året jag äntligen slipper?




ledsen för negativiteten, hoppas ni alla fina där ute får en alldeles underbar sista dag på året och ett fantastiskt 2011. kram


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag förstår din känsla. Men hoppas 2011 blir ett bra år för dig:)

Gott nytt!

Kram Ida

2010-12-31 @ 11:28:11
URL: http://fightforlife.bloggsida.se
Postat av: pussel

Haha, jag undrar hur många vi är som tänker så istället..? Inte alltför många hoppas jag =/. Usch, det känns tragiskt att tänka så, men hur fan blir man glad och får livslust då?? Suck.

Kram!

2011-01-06 @ 00:13:57
URL: http://pussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0