Vill bara spy just nu.

Blev plankan i sängen..... patetiskt....

Var på ansiktsbehandling igår för första gången i mitt liv och det var så skönt men så besviken jag blev när jag ser mig själv i spegeln efteråt och inser att det fortfarande e samma ansikte och person som tittar tillbaka... sagt med lite ironi men tyvär även lite sanning. E ju inte superfräsch i hyn efter de senaste veckorna. Hatar det.

Har umgåtts med min bästa T idag och ikväll och haft det mysigt. Hade bara varit så enkelt att säga som det är just nu och bett henne om hjälp att stoppa ätandet. Men vill inte, vill men vill inte. Vill äta ifred ochinte bli störd vilket har resulterat i alldeles för mkt mat och gotter ikväll. Spänd och värk i magen men har vänt alla speglar ryggen sen jag kom hem. Orkar inte spy, vill men är sååå nära riktig jävla magkatarr och kräkas är det sämsta jag kan göra just nu.

Satt på hennes balkong innan i solen och hade det så skönt. Åt lite nötter, läste Hemmets Journal och snackade skit. Och så får man då upp receptsidorna och jag känner hur manisk jag blir. Äter nötter frenetiskt och börjar på allvar fantisera om hur jag ska förstöra morgondagen och mitt liv. Jag gjorde upp handelslistor i huvudet. Jag skulle göra flera olika kladdkakor med olika smak, gräddtårta, helst olika pajer men tar ju lite för lång tid så pasta med mkt gräddsåser. Min enda förhoppning just då var att jag skulle ha tålamod nog att vänta tills kladdkakorna svalnat innan jag åt dom för de smakar ju så mkt bättre då. Och dessa fantasier höll i i flera timmar och funderade nästan på att köra hem från T för att åka och handla redan idag.
Det enda glädjande med kvällens mastodont matintag är att suget efter sött gett med sig lite och jag kan inte se mig äta kladdkakor imorn, däremot salt, chips och mat men även det har minskat lite.
Vet inte om jag hoppas att det håller i sig till imorn. Vill egentligen inte hoppas men vet att jag bör göra det. Bör ju vilja, eller hur.....

Fan vad maten och nötterna står mig upp i halsen, vill bara spy just nu

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej tjejen!

Oj vad jag känner igen mig i ditt planerande/ fantiserande av matintag och den tillhöriga oförmågan att koncentrera mig på den situation man befinner sig i. Man känner sig helt rubbad.

Jag vet att detta inte är något nytt men försök att fokusera på hur du kommer att må efter hetsen istället så ska du se att suget kanske avtar. Om inte finns det bara en lösning, iallafall för mig,

härda ut!

Sätt dig på händerna och lipa istället!

Du är värd så otroligt mycket mer än detta. Glöm inte det!

Kram på dig

2010-08-29 @ 10:35:56
URL: http://girlgonelost.wordpress.com
Postat av: My

KRAAAM!!

2010-08-29 @ 13:45:52
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0