Tårar

Hade ett bryt i natt. Var hos R och vi hade pratat om oss och när vi inte pratade mer kom alla känslor och tankar över mig och jag kände mig så rädd, värdelös och villrådig.
Livrädd för att jag är helt förstörd och inte kan umgås med folk, kan inte prata, kan inte känna. Jag pratar och det blir fel, jag uppfattas på ett sätt jag absolut inte vill. Värdelös för att jag inte känner mig själv så jag kan göra något bra av något och är äcklig. Villrådig för att jag inte känner mina känslor och rädd för att jag ljuger hela tiden.
Grät och gjorde allt för att döja det i mörkret utan att lyckas. Å ena sidan underbart att få gråta och hos honom men vet inte vad jag ska göra. För första gången kände jag igår på dan en känsla av förälskelse men vågade knappt säga nått för det försvann så snabbt och vågar inte lita på mig själv, att det var sant. Sa det iaf på kvällen och nu har jag ångest över att jag kanske har ljugit.
Jag är inget att ha, jag vill inte ha mig och känner mig förstörd och värdelös.
Vill bara vara hos R nu och bara bli omhållen.
Vill inte.......vill......
tårar


Kommentarer
Postat av: My

Tänk snälla tankar om dig vännen. Vem är det som säger till dig att du är värdelös? Du själv? I så fall kan jag säga, utifrån det jag känner till om dig, att det är du INTE. Du kämpar till tusen och det syns.....Stor kram bara!

2010-08-08 @ 21:19:05
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0