stöttning

Hemma efter grillfest med kören, så jäkla trevligt och med massor av sång. Men ångesten kan inte låta bli att infinna sig och jag behöver bara lite stöttning. Vill bara räkna upp det jag ätit idag och höra vad ni tycker. Fånigt men ni vet hur det är...

Frukost: fiberberikad havregrynsgröt, lite bär, proviva nypon, vatten
mellis: 1 banan, 1 päron
Lunch: 2 lingongrova med smör och avocado
em: 3 plommon
kväll: 1,5 grillspett (6 champinjoner, 2/3 kycklingfilé), ca 5 bitar vattenmelon(små trekanter), ca 1 dl jordnötter, potatissallad (3 potatisar, 5 oliver, 4 soltorkade tomater, 2 msk fetaost, salladsblad), 1 muffins, 1/2 flaska vin, 1 kopp the, 2/3 majskolv
cyklat ca 45 min

Fan att man inte ska kunna bara njuta av en kväll som den här med så mkt glädje utan att maten ska sticka in sin näsa och förstöra... Jordnötterna fick mig nästan att bestämma mig för att kräkas inatt men jag vägrar

Kommentarer
Postat av: My

Såklart du får häng apå i efterhand. Hoppas du lyckades undvika....jag du vet vad. Jag klarade min utmaning, jippieee!



Förresten, det enda jag reagerar på när det gäller ditt matintag är att lunchen borde varit större. Du kanske kan ta lite soppa till brödet nästa gång? Det hade min dietist sagt i alla fall. Annars ser det väl helt normalt ut. Definitvt inte för mycket!



Och....ja just det....jag slutar med det jag skulle börjat med...GOD MORGON

2010-08-14 @ 08:22:13
URL: http://tankarimy.blogspot.com
Postat av: S

Det verkar inte alls vara för mycket, möjligtvis för lite. Tycker inte du behöver oroa dig eller grämma dig för det!

2010-08-14 @ 14:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0