Sitter fast

Inte gått så bra idag. Orolig ända sedan jag vaknade imorse. Fixat i trägårn och med foton och skulle eg till Mö men klarar inte det idag, en massa folk och trängsel. Åt 3/4 limpa med smör, ost, honung och mjölk till det, gick itne så bra, gjorde mig av med det på sedevanligt avskyvärt sätt. Känner mig så vansinnigt värdelös, fet och äcklig just nu och ångesten river i varje millimeter av min kropp och själ. Klockan är bara halv 3 och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vill inget, vill nått, vill höra från R, vill inte ha honom, vill inte höra nått, men vill ha någon uppmärksamhet, någon bekräftelse över huvud taget. Vill inte mer. Vill gråta men känner mig snustorr i ögon mun och näsa. Vill ut i skogen, vill pw, vill bli deffad och hård, men vill inte, orkar inte. Vill kräkas mer men vill inte. Vill ta en atarax eller en stilnoct och bara försvinna men kan inte tillåta mig det förrän jag motionerat och orkar inte det just nu så sitter på mitt feta arsle och kommer ingenstans. Sitter fast både i livet och i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0