låt mig hitta kraft

Fan varför gör jag så här, bara förstör och förstör. Allt jag kämpat för de senaste veckorna är bara förgäves. Visst att jag föll dit förra söndan oxå men idag har bara varit allt förjävlig. Magsäcken är så utspänd och halsen svider och värker. Trodde jag skulle klara mig efter dagens fadäs tidigare men efter att ha sovit några timmar var jag hungrig och gjorde smarrig chilli con carne och hade verkligen bestämt mig för att jag bara skulle äta lite men slutade med 3 fulla tallrikar med massor med aioli till. Fick givetvis panik men begav mig ut istället och promenerade och hoppades jag skulle klara mig men väl hemma nu ikväll blev det ändå en tur till toan. Så jävla värdelöst, så är man tillbaka på ruta ett igen. Magen är utspänd och jag vill bara äta äta äta äta äta. Fantasierna har fritt spel i hjärnan.
Kladdkaka med grädde i mängder, alla sorters chips, kanelbullar, coca cola, choklad, ostbollar, glass, nötter, pasta med såser, mc donalds etc etc etc.
Allt som jag så gott det gått hållt mig borta ifrån och bara ätit i sällskap och med måtta. Vill bara ge upp.
Men hoppas ändå att jag ska kunna börja på ny kula imorn. Snälla låt mig hitta kraft.


Kommentarer
Postat av: My

Jag för över en del av min kraft till dig så här på morgonqvisten. Känner du den vännnen? En varm och lång kram överfull med liv.....



KRAM!

2010-08-23 @ 06:41:24
URL: http://tankarimy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0