sprängde fram i galopp

Började väl dagen i stort sett som igår, kom bara inte upp ur sängen och kände paniken i bröstet komma och gå, fick fokusera på att andas, såg fantastiska "into the wild" och åt lite frulle i sängen. Ångrade att jag sagt att jag skulle rida idag, ville inte upp eller behöva göra något alls. Kom upp iaf vid halv 3 och begav mig ut med pållen och då kom solen tillbaka och det var helt underbart :) hon var så pigg och glad och vi sprängde fram i härlig galopp i solen. Och nu har jag suttit en liten stund i solen med henning mankell och ska laga stinas kyckling med ris och diska. Känns som helgen slutat ganska bra iaf
kram

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Låter härligt med en ridtur, det var såååå längesedan. Våren är den bästa årstid att rida ut i......Ha en bra dag / Kram!

2010-04-12 @ 06:57:45
URL: http://www.mysinrerum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0