på kurs med kurt

Varit på kurs hela dan idag, var bra men även jobbigt. Mkt intressant men får sån prestationsångest över vad jag ska kunna och om jag verkligen är lämpad för det jobb jag gjort i snart 11 år? Vill gå från kursen med motivation, energi och glädje men känner mest ångest.
Ska till psykologen imorn, har inga fler tider bokade hos honom efter det. Får väl se vad han säger om det. Har ju inte direkt kommit någon vart precis. Sen vet jag inte med antideppen, tycker inte att de gör varken till eller från, eller gör de?
Funderar på att gå på bio i helgen, vill se Alice i underlandet innan den slutar visas på 3D, trist att gå själv bara, ingen av mina vänner som vill se den :(, fattar inte varför det känns så motigt att gå på bio själv? Det blir bara så uppenbart att man är ensam, patetisk.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det där med antideppen, jag håller med lite. Jag märkte mest effekt i början, men nu känns det i stort sett detsamma. Vad har du för sort? Jag har Fluoxetine (bytt fr Citalopram)

2010-04-17 @ 19:41:27
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0