Min sängkamrat är död

Min fina vovve Douglas har jag fått avliva ikväll. Känner mig avtrubbad och ledsen men ändå lugn. Grät en del men nu är jag mest tom. Antar att det kommer komma och gå. Jobbigast är att tänka att han ligger ensam i kistan... får panik av de tankarna så tänker på honom i livet istället. Kunde inte haft en bättre och finare vän. Kommer sakna honom något ofantligt men kommer ffa sakna honom från när han var frisk. Nu fanns det inte nått att göra han skulle snart börja må riktigt dåligt och idag fick han somna in med en viftande svans.
Tagit en stilnoct nu och ska försöka sova, behöver inte skynda till jobb imorn.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Tänker på dig vännen. Våra vovvar blir ju som riktiga familjemedlemmar, förstår om du saknar honom så otroligt mycket. Men som du säger, han somnade med en svansviftning. Kan det egentligen finnas ngt bättre sätt att somna in på :=). Hoppas du fått sovit lite inatt. Kram på dig!

2010-04-27 @ 07:02:13
URL: http://www.mysinrerum.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fy va tråkigt:( Jag lider med dig. Kram!

2010-04-28 @ 19:06:36
URL: http://bortomljusochmorker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0