lever för att få krypa till kojs

Hur e det möjligt att man kan vara såå trött heeela tiden? Känns som det enda jag lever för nu är för stunden då jag får krypa till kojs. Vill bara sova och drömma. Tänk att få sova en hel natt utan avbrott, så underbart det hade varit. Antingen så vaknar jag av mig själv eller så väcker mina kisar eller vovven mig.
Känner mig dock rel pigg mitt på dan nu iaf, så jobbet blir ju inte lidande.
Känns dock som jag bara lever en sekund i taget, klarar inte av att se framåt, orkar inte ta tag i nått eller ta ställning till nått. Bara struntar i det och längtar till sängen. Som kören ikväll tex, jag orkade verkligen inte köra dit och sket i att ta ställning, orkade inte ens känna efter vad jag eg ville eller peppa mig till att orka. Jag bara skickade ett sms om att jag inte kom, utan att ge någon anledning.
Äter för att morverka tröttheten och blir ännu tröttare...
nattinatti

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tror att det är viktigt o sysselsätta sig med saker även om det tar emot.. jag har märkt att ju mer jag isolerar mig ju svårare är det nästa gång jag verkligen ska göra nånting.. även om jag oxå heller isolerar mig i massor..

Ang bolltäcket o kedjetäcket så är det olika täcken.. det ena är ett täcke med bollar i, det andra är ett täcke med kedjor i..=) Man kan få det vid olika saker såsom ätstörningar, ångest, oro, sömnsvårigheter mm..det stimulerar på olika ställen på kroppen o ska ha en avslappnade effekt...kanske detta vore någonting för dig oxå.. jag provade bolltäcket först men det var alldeles för tungt för mig, jag kände mig helt innestängd i det.. meningen är att man ska finna lugnet i det o känna sig lite trygg i det..

Hoppas att du får en bra dag... kram

2010-04-07 @ 08:30:38
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0