Hundbiten

Douglas bet mig idag.....!!!!!!..... Har aldrig hänt förut. Han blev avundsjuk när jag kelade med en annan hund och gick helt oprovocerat till attack mot honom. Jag körde ner min arm emelan dem och slet bort Douglas men då bet han mig, ordentligt. Och han gav sig inte heller utan fortsatte morra och bete sig. Fan också, han börjar bli riktigt gammal och gaggig. Funkar ju inte om jag inte kan lita på honom. Har han ont tro? Verkar ju inte så för övrigt. Skjuter alla jobbiga känslor och tankar ifrån mig och försöker att inte vara för arg på honom, hjälper ju inte över huvud taget och han förstår det inte.
Oro oro oro vill inte behöva ta något beslut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0