drogad

Shit vad drogad jag känt mig i helgen. Först stilnoct i fre kväll, sedan atarax igår och stilnoct igen på kvällen. Kännt mig ganska vimsig idag och det har inte släppt förren nu ikväll. Inte bara negativt utan även skönt, vet att det inte är en bra lösning att pillra mig bort från ångesten men just orkade jag inget annat, sen var det lite läskigt att gå på maxi och vara snurrig, inte så klokt att köra bil trots att jag inte gjorde förrän i em. Ska nog prova en halv stilnoct nästa gång och se om det räcker, hoppas jag slipper ta alls ikväll.

T berättade idag att det kanske finns en kille som är lite intresserad av mig :) spännande, känner inte honom så väl men han verkar vara go och snäll, får väl ge honom en chans att höra av sig innan jag själv bestämmer mig för om jag ska höra av mig eller inte. Men hoppas ju givetvis på att han ska höra av sig ;)

Bestämt mig idag att skippa kören några veckor, har ju inte varit där på ett tag och känner att jag behöver paus. Skyllde på utbildning och mkt på jobb vilket iof är ganska sant men ffa behöver jag vila känns det som just nu. Kanske gör jag fel, men det känns bra att tagit beslutet iaf.

Kommentarer
Postat av: Lillamy

Vissa perioder i livet kanske man får acceptera att man behöver ta extra medicin för att orka med vardagen. Det kommer komma en dag då du säkert kan plocka bort de allihop, men just nu verkar det som om du behöver du dem. Hoppas du får en lika fin dag som jag verkar få idag. Solskenskramar!

2010-04-19 @ 07:32:49
URL: http://www.kommerblifri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0